Saturday, January 24, 2009

En lugn lördagsmorgon.

God Lördag allihopa!

Nu är jag precis färdig här hemma efter att ha städat och diskat hela morgonen. Som tur är så har jag sovit bra inatt så jag orkade upp hyfsat tidigt...

Nu har M åkt för att hjälpa sin pappa under förmiddagen och jag ska bara ta det lugnt.
När jag vaknade så kände jag mig aningens lite förkyld så det är bäst att kurera mig redan nu. Jag har gjort i ordning the och ska sätta mig och läsa min nya bok som jag har börjat på...
Bästa kuren innan förkyldningen bryter ut är the med honung...och frukt och godis förstås ;-)...

Fina tulpaner är en fröjd för ögonen, och därmed själen...
Härlig Lördag alla glada!

2 comments:

Anonymous said...

Ja , det var bara tjatiga tanten igen. Jättefina tulpaner. Har ett litet tips. Dom ska bara ha ett par centimeter vatten annars suger dom upp för mycket och blir "tunga" och börjar hänga. Kram J

Linda said...

Oki...då är det bäst jag häller av lite...tack för tipset...mina fingar är bara svullna, inte gröna hehe...