Friday, January 30, 2009

ABBA är verkligen hett!

Jag och M har precis sjungit ABBA-singstar här hemma, och vi kunde knappt sluta skratta!
Det är sjukt kul att göra sådana saker tillsammans, och jag tror det är jätteviktigt att kunna släppa loss och bjuda på sig själv inför varandra, så jag kan verkligen rekomendera Singstar både till par och familjer, hysteriskt kul!
Dessutom är ju ABBA sjukt inne just nu, och kommer förmodligen aldrig go out of style.

Kl 20.00 börjar Let´s Dance och ikväll har M önskat att vi ska ha räkor till kvällsmys.

Sedan jag och M kom in efter våran promenad så har bebisen varit helvild och jag får faktiskt obehagligt ont när den trycker mot min vänstra ljumske. Men om 26 dagar så väntas det lilla livet komma ut till sina förlängtansfulla föräldrar och det ska bli den lyckligaste dagen i våra liv.

Nu börjar jag bli hungrig men jag får allt vänta lite till.
Önskar er en underbar fredagkväll och start på helgen.
PoK/ Trasdockan

No comments: