Saturday, January 17, 2009

En kväll att minnas...

God Morgon!


Jag och M har precis ätit frukost och jag sitter med min kaffekopp och bloggar medans M precis gav sig iväg för att hjälpa svärfar lite nu på förmiddagen.

Jag är jättetrött då jag inte kunde somna om pga "mensverk"-känsla...tur att jag har en så fin och skön vetekudde =).


Kvällen igår:


Min fina, älskade M bjöd mig på en underbar kväll...Tack älskling!

Till förrätt beställde vi vitlöksbröd...Italia har de bästa!

...och till varmrätt beställde jag Ox- och fläskfilébrinketter, med bearné- och champinjonsås, mmm.
M tog färsk pasta med fläskfilé och parmaskinka, som också var jättegod. (Såklart jag smakade)


Efter middagen var vi jättemätta...men för säkerhets skull gick vi till godisaffären ifall vi skulle bli sugna under filmens gång...(Godispåsen fick dock följa med hem, orörd).


Jag kan verkligen rekomendera den fina filmen "Benamin Buttons otroliga liv", lite sorglig på sina ställen, eller så är det bara jag som har lite gravid-hormoner, då det vid ett flertal tillfällen förekommer bebisar och förlossningar i filmen.

Hur som helst, helt klart en fin film, som jag absolut kan tänka mig att se igen...


...hela kvällen känndes underbar


Njut av Lördagen underbara Ni!

PoK/ Trasdockan

No comments: