Tuesday, January 6, 2009

Vart tog dagen vägen?

Här sitter jag och dricker en kopp African Roibos the, (helt klart faviritsmaken), efter en hel eftermiddag ägnad åt smyckestillverkning...jag har nämligen jobbat lite på en av beställningarna som jag fick igår.
I förmiddags skrev jag ju att jag ville åka till Slöjd Detaljer för att shoppa material, men det var stängt...det gjorde dock ingenting eftersom Babyproffsen i stan hade uppe och (god bless), de har nyligen får in Panduro så jag fick allt tag på det som var mest akut...=)

Vi åt på pizzeria idag, lite ovanligt faktisk, ok...inte att vi äter pizza, men i vanliga fall brukar vi ta med den hem...idag åt vi den på restaurangen...mysigt.

I väntan på våra pizzor...

Pepsi just i detta nu....han har fått en ny leksak, men verkar ha fått den lite bak och fram...det är ju fjädrarna han ska leka med, men han nyser av dem...*så sött*
Om ni inte redan har förstått det, så är detta min favorit-tunika just nu...Jag bara älskar den så mycket...verkligen ett av mina bästa köp...
Ne nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, det är ju sjukt vad fort tiden har gått idag, det är redan mörkt...
Ni njuter väl av dagen?...




No comments: