Saturday, November 21, 2009

Våran Lördag


Vi har en härlig lördag.
Efter jag kom hem från träningen, gjorde vi oss alla iordning för att åka in till stan där vi hämtade julklappar till Tor som äntligen hade kommit in till butiken, jag var inne och reserverade för dryga månaden.
Sedan gjorde vi en handling, och för första gången fick Tor sitta i den utvikbara stolen på kundvagnen ;-)...och det gick ju bättre är jag hade trott.
När vi kom hem så passade jag, Tor och mamma på att njuta av helgenbs solsken och tog oss en prommis så Tor också kunde få sig en liten nap...
M ska ut med sitt gamla killgäng ikväll och jag och Tor har bjudit hit min mamma på lite kladdkake-"kalas", vin/the, tv-tittande och pratstund så kvällen blir också mysig =).
Nu ska jag baka en kladdkaka, medans mina killar busar och tittar på TV...
Har ni en härlig lördag?

2 comments:

annett said...

Hoppas att ni får en trevlig kväll. Även marcus som ska ut med sina kompisar. Han behöver också något annat ibland.kramar från farmor nettan

Linda said...

Ja, det kommer nog få så trevligt med mat, bowling och killsnack, det behöver de allihop kan jag tro ;-)...och att vara gräsänka någon kväll ibland är inte heller så dumt ;-)...