Tuesday, November 3, 2009

En gång till...

Tor väntar på att kompisarna i simgruppen ska komma, Tills dess nöjer han sig med att leka med väskan...

Idag fick vi reda på att det nästa vecka är ett "återbads"-tillfälle, för dem som har missat mycket. Jag trodde inte att vi skulle få komma eftersom vi har varit där varje gång, men det sa instruktören att vi fick =)...så nu har vi ännu en tisdag med mysigt babysim att se fram emot...så har jag dessutom anmält intresse om att vara med nästa termin också ;-)...det skulle Tor gilla.

Nu sover Tor. Han var tröttis redan innan badet men vägrade att somna i bilen...men på vägen hem somnade han innan jag ens hann gå runt bilen och sätta mig så snacka om en trött badkille alltså.

Kanske jag skulle ta att städa lite medans han sover...Fy det är så tråkigt så det tillochmed tog emot att skriva det...






No comments: