Thursday, November 26, 2009

Träning


Got some happy news at the gym yesterday!

Jag har varit och tränat i eftermiddag.
Eftersom jag tyvärr inte har möjlighet till mer träning denna veckan så fick jag köra hårt idag.
45 min uppvärmning i konditionshallen och sedan 15 min styrka innan spinning/stretch.


Vet ni vilka happy news jag fick igår på gymmet?...
Jo, till våren ska det nämligen starta ett strip-arobics-pass!...
Dha!, klart man måste prova innan man säger något vidare om den saken...och nej, det är ingen avkläning som sker..."sensuell dans" skulle jag ge som beskrivning ;-)...Ska bli so FUN/ FAB!

Nu blir det läggdax för min del.
Godnatt bloggen!

3 comments:

Moa said...

Hihi! De måste vi ju testa Linda! =)

Elin said...

Hej! Jag såg att du hade beställt saker till Tor från Libero för ett tag sedan. Tog det lång tid från det att du beställde dem innan de kom hem?
Trevlig helg! Kram /Elin o Nathalie

Linda said...

Absolut...ska jag gå så ska du följa med Moa!

Elin; Det stod ju när man beställde att det kunde ta några veckor att få hem sakerna.
Jag fick våran beställning ca 1 vecka efteråt så det tog inte alls lång tid tycke jag.
Är ju bra om man planerar att ge något i julklapp ;-).