Friday, November 6, 2009

Tomtar på loftet och prommis

Som jag minns denna serie/ julkalender, så var den superkul att se på. Helt klart min humornivå =)...

Haha, jag kom och tänka på den där "julkalendern" som gick på 5:an för några år sedan. "Tomtar på loftet". Åh, vad skoj det hade varit om den kunde visas igen tycker jag för den var helt klart på min humornivå haha.
Den var någon typ at parodi på "Big Brother" och gick ut på att 24 människor skulle leva som tomtar på ett loft i 24 dagar. Varje dag röstades 1 tomte ut och resten fortsatte att tävla om prissumman och varje dag hände det ju något helt sjukt kul ju.
Kommer ni ihåg den? Vad tyckte ni i så fall om den?


Jag och Tor har varit ute på en liten prommis i eftermiddag. Nu sover han och jag dricker kaffe.
Det har varit dåligt med prommisar denna veckan och det beror på att värdet har varit så jättetråkigt och Tors snuva som han har. Men eftersom han är mycket bättre idag så tänkte jag att vi passade på...men såklart att det börjarde duggregna lite...men det struntade vi i =)...Luften var underbar och höstfrisk ;-)

No comments: