Friday, November 20, 2009

Fredagsmix

Ingen man vill se när man tittar ut genom fönstret en regnig natt...eller någon natt ;-)


Igårkväll gjorde jag och M det vi visste att vi skulle få ångra...Vi hyrde den nya "Friday the 13th". Den var ju såklart ganska så läskig, men som tur är så har jag sett några skräckisar genom mina år så man vet ju att "det bara är på film" ;-)...men ändå kunde jag inte låta bli att titta ut genom fönstret så han inte stod där, inatt när jag var uppe och hämtade blöja till Tor...

Godmorgon allihop...och FAB friday på er!
Idag väntar en myspys dag för mig och Tor...eftersom vi inget speciellt hade på schemat för igår så betämde jag att vi ska åka till badhuset idag, Tor älskar ju och bada och jag tänkte att jag skulle försöka hålla hans vana och kunskaper ajour genom att försöka komma iväg till badhuset i alla fall 1 gång i veckan. Vilken tur vi hade att fina vännerna Jessica och Elliot dessutom gärna ville följa med oss...sent ute som jag var med idén och allt.
Någon som börjat få julkänslor ännu? Igår kom mina krypandes när jag satt och skrev inköpslista på ingredienser som jag behöver köpa inför julgodisbaket ;-), samtidigt satt jag och glöggade...*mmm*

2 comments:

Moa said...

Ja har åxå fått världens julkänslor :-) Dom kom efter at du hade vart här å druckit kaffe, när ja satte upp belysningen i blomlådan :-D

Linda said...

Ja det kan jag tro. Det är ju så mysigt med ljusslinga i gran/tall-ris...ska faktiskt härma dig och göra en egen liten kruka med tallris =)...