Sunday, November 22, 2009

Fika med bästa vännen

Åh, vilken härlig överraskning jag bjöds på då bästa vännen ringde och sa att han var hemma i stan! Direkt planerades en date in på ett café i stan och ca timmen senare satt jag och drack latte med Daniel. Jag älskar spontana överraskningar, och för bara en liten stund glömde jag allt vad ansvar hette och som vanligt tokade vi oss jättemycket tillsammans =)...*härligt*


Fikasällskap
*Min bästa Daniel*...
...men han är singel tjejer ;-)...
Med utsikt över staden


Vi har haft en lugn dag. Vi har alla varit hemma, bara jag drog iväg en sväng då bästaste Daniel ringde och sa att han var hemma i stan. När jag kom hem igen gick jag och Tor till mamma medans M gick för att spela innebandy...

Jag hoppas att ni har haft en skön helg och att ni såklart får en skön fortsättning...helgen är ju inte slut än ;-)...

No comments: