Friday, November 20, 2009

Badhuset= lycka!

När Tor ser att vi är på väg in i badhuset lyser hans små ögon upp och jag kan känna hans lycka som en våg genom mitt hjärta.
Tor vet att när Badhusentrén hägrar då är det mys, bus, plask och dyk som gäller och han fullkommligt lyser upp =).

När Tor och Elliot hade simmat länge och väl i varmvattensbassängen tog vi med dem till plaskedammen där de fick leka med lite leksaker och Tor provade vattenrutchbanan som såklart var väldigt skojjig...Det får absolut bli mer bad nästa vecka ;-) *längtar*







2 comments:

Lambrinigirl#3 said...

Är det Lidköpings badhus!? Jösses, då har det hänt sake sen jag var där senast! :) Hörru, jag kommer till Örslösa på söndag, ska vi ta en kaffe eller så i nästa vecka? Hoppas allt bra annars, Kram Linnéa

Linda said...

Japp Lidköping it is ;-)...fast så mycket som har ändrats vet jag ju inte hehe.
Vad skoj att du kommer hem. såklart vi ska träffas, jag tror att jag har ditt nummer annars kollar jag telekatalogen så kan jag ju höra av mig på söndagkväll då =).
Hugs sålänge!