Sunday, November 8, 2009

Titt in!

Jag har just kommit hem till ett tyst hem med tända ljus, en FAB sambo och en väntande kycklingsallad...*sweet*

Ikväll har jag haft med mig kameran till jobbet.
M och Tor hade tagit massa gulliga bilder på Tor i förmiddags och för att göra det, (ibland) långtråkiga strunderna lite roligare tittade jag igenom kamerans bilder flera gånger ;-)...alltid ett tips om man vill pigga upp jobbet lite...men åh andra sidan, vilken föräder, (oftast mamma), har inte en bild på sitt barn i plånkan?...

Nu ska jag och M äta kycklingsallad och titta på "Den nakna pistolen"...

(I morgon ska jag visa bilder på gunghästen som Tors farfar har snickart till honom. DET kallar jag finsnickeri...trust me, den är helt klart värd att se ;-)

Denna bilden tog jag på Tor innan jag åkte i eftermiddag...som en hälsning från honom till mig varje gång jag titytade på den i kameran =)





No comments: