Monday, November 16, 2009

Bus på hemmaplan

Här hemma har vi bus-stund. Tor har vaknat och ätit så han är på bra humör.
Någon prommis blir det ej idag då jag har sett att det är dåligt med luft i ena däcket på vagnen, (så M får ta med den till jobbet imorgon), dessutom ska man inte röra för mycket på sig efter vaccinationen har jag hört, så någon spinning blir det tyvärr inte i eftermiddag för min del...håller tummarna för att kunna spinna imorgon ist ;-)...

Åh...vad godissugen jag blev nu...


Hoppas ni har en härlig eftermiddag!

4 comments:

Fröken jag said...

Shit vad han börjar bli lik dig, Linda. I det här kortet ser man verkligen dig! Roligt att han vill upp och gå :) Kram.

Ida said...

Ooops jag som har varit ute och sprungit ikväll,men men gjort är gjort =))

Linda said...

Cattis; Vad kul att höra att han är lik mig för en gångs skull...Brukar oftast få höra att han är lik Marcus.

Ida; Det är nog ingen fara. Jag bara tog det säkra före det osäkra då jag hörde om en arbetskamrat som hade tränat och blev dålig över natten...men det kanske inte berodde på träningen heller...dålig hade hon kanske blivit ändå...

Tack för era kommentarer. Det är alltid så kul att läsa =)

Lena Askerlund said...

Klart han är lik Askerlundsläkten! Men det finns ju även likheter med Bengtsonfamiljen, så klart, vart är han ju bördig från?!