Tuesday, November 3, 2009

Babysim och spinning

Vi är i startzonen inför dagen här hemma...Jag med mitt kaffe, och Tor äter smörgåsrån med mjukost och majskrokar.

Det är ju Tisdag, vilket betyder babysim på badhuset i förmiddag *mys*, tyvärr är det dock sista gången för denna terminen men jag funderar på om vi inte ska anmäla oss till nästa termin också. Tor älskar det ju...och jag med för den delen.

Annars blir det soft dag idag...kanske en prommis frampå i eftermiddag om vädrtet tillåter.

Jag tror de blir ett spinningpass på gymmet för min del i kväll också ;-).
Igår startade ju "Tour de France", på gymmet. som är en liten "tvävling", om man så vill, Den går ut på att du ska hinna spinna 44 spinningpass innan påsk 2010 för att gå i mål, och du får bara spinna 3 pass i veckan...eller iaf bara registrera 3 pass i veckan.
Så grattis till mig själv som fick sätta min första nål på kartan igår efter 1 timmes hårt spinningpass *I Love it* ;-)



No comments: