Tuesday, November 17, 2009

Välkommen Tisdag!

Godmorgon!

Här hemma har vi varit igång sedan 06.00 ca, och nu har Tor somnat om.
Jag har just ringt till BVC för att jag hade lite frågor om vaccinering till Tor...det får iallafall vänta då de ännu inte har fått in vaccinet. Jag får fortsätta att hålla utkik i tidningen ;-), men jag tycker det är viktigt att ta reda på info själv, och inte bara tro på allt som står i tidningar för det stämmer oftast inte har man ju märkt.

Angående min egen vaccinering så har jag en öm överarm men inga febertoppar, frossor, huvudvärk eller illamånede har träffat mig...än iallafall, jag vet inte inom hur lång tid sådana biverkningar kan komma, men jag hoppas såklart att jag klarar mig.

Nu ska jag fixa mig iordning lite medans Tor ju sover. Dagen blir nog ganska så händelselös. Lite städning och hemmamys får vi njuta av idag ;-)...

No comments: