Wednesday, November 18, 2009

Babyrytmik idag!

God förmiddag alla glada.

JAg och Tor är snart redo att promenera iväg till babyrytmiken. Tor sover redan i sin vagn och jag packar med oss det sista.
Det är tyvärr sista babyrytmiken idag så nästa vecka har vi vareken babysim eller detta i planeringen...Vi får helt enkelt ta initiativ och hitta på lite egna aktiviteter ;-).

Spinningen igår var verkligen FAB!, Jag kände tydligt att det var några dagrar sedan jag tränade sist, och jag tänkte att jag skulle ta det lite lugnt...men med superbra musik och cardio-pass som det ju var, så är det svårt att ta det lugnt...i stället tog jag slut på mig totalt...men det var bara skönt...i eftermiddag väntar veckans 2:a spinning-pass ;-)...

Önskar er en härlig dag!


2 comments:

Moa said...

Du e så duktig Linda! Allvarligt talat så har ja aldrig träffat nån som e så redig me träningen som du :-) Längtar sååå tills ja kan följa me! (bara så du vet så kommer ja va fullständigt död) :-D

Linda said...

Tack =), det finns nog dem som är redigare än mig men man får ju träna efter sin egna tid och förmåga ;-)
De ska böli så jätteskoj att få någon med sig så jag längtar också =)