Saturday, November 14, 2009

God morgon FAB lördag!


Godmorgon alla Ni underbara!
Vad härligt att vakan till en ledig lördag...Jag har ju jobbat de två senaste helgerna så det käns faktiskt bra att vara lite ledig idag ;-)...
M har tillbringat morgonen på jobbet, (eftersom han inte jobbade över igår, fick han fixa lite idag i stället)...och jag ska ta min träningsväska och ge mig iväg för ett spin/core-pass.
Det blir en härlig start på lördagen och jag önskar er alla en finfin dag!




Vakna mamma!

4 comments:

Moa said...

Ja e imponerad av att du e så redig me träningen! Å vad ja längtar efter att få följa me å träna :-)

Linda said...

Ja, det ska bli kul att inte gå själv varje gång =)

Tina said...

Ja, jag får hålla med, du är SKITDUKTIG som orkar träna så mycket! Men det e klart, vill man bli fin får man lida pin, sen om du lider så mkt vet jag inte... ;)

Linda said...

Nja, lidandet har allt gått över i ren och skär lycka...;-)