Friday, November 20, 2009

Feelgood music...


Man blir på så väldigt bra humör när man får lyssna på en feelgood-låt.
Alla har vi väl sådana skulle jag tro och alla dessa låtar som man tycker är så bra relaterar ofta till något minne eller någon känsla som man ibland bara måste få minnas/ känna.
En av mina feelgood-låtar är helt klart Pour some suger on me, med Def Leppard, och den är superbra för mig att lyssna på när jag känner mig lite down...always makes me smile!
Har ni några feelgood-låtar?

2 comments:

VBF said...

Jag har ett helt band med hemma inspelad fyllesång (nyår 93-94) som jag lyssnar på när jag känner mig lite deppig. Jag, Anneli o 3 killar sjunger "when the saints go marching in" i flerstämma. Gör susen!!! xx

Linda said...

Se där ja!, alla har vi ju våra favoriter =)...