Friday, November 13, 2009

Äntligen...

Säg att ni också vet hur det är att känna ångest varje gång den nytvättade och nyvikna tvätten ska in i garderoben...säg att ni också ibland bara slänger in kläderna, stänger igen dörren snabbt som ögat, och låtsas som att röran där inne inte existerar...eller?

Phu, nu har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur och röjt BIG TIME i min garderob...jag har inte visat nåd och slängt massor med kläder, så har jag dessutom vikt i ordning, hänt upp på galjar och sorterat allt som jag inte har slängt...käns så skönt nu när det är gjort...
När till och med M är före med att fixa i sin garderob, (förra veckan),...då kände jag mig lite tvingad nu lixom =S...

Den där cavan som M kommer hem med ikväll förtjänar jag!

2 comments:

Moa said...

Haha! Ja känner igen de där me att slänga in kläderna å smälla igen fort så man inte behöver se de ;-)

Linda said...

Yes, då är jag inte ensam iaf ;-)...