Tuesday, November 10, 2009

Cold but warm

Jag och Tor har varit ute i kylan nu i eftermiddag.
Vi har lekt, gungat, krypit och undersökt på lekplatsen, innan vi gick och hämtade vagnen och gav oss ut på en promenad...då somnader Tor efter ett tag.

Det är riktigt kallt ute...särskillt när man går ute på vägarna mellan de öppna åkrarna där det blåser så.
Men i alla fall så, när jag och Tor ägnar en stund utomhus fylls ändå mitt mammahjärta med kärlek och värme.
I lekplatsen och på prommis finns ingen tvättmaskin, disk, städning eller anndra to dos...
Där finns bara jag och Tor, och allt jag kan göra är att ge honom all tid...Jag ser på honom att han älskar det, och vi båda behöver det...Kvalitéts tid tillsammans värmer så oerhört.


Tor loves going to the park...


En riktig stjärna skulle väl ta på sig pannband...men jag har aldrig varit någon stjärna så jag fick frysa ist...jag lär mig då aldrig ;-)





No comments: