Thursday, November 26, 2009

Redo för bad idag!

Tor och jag har haft sovmorgon och det kanske kan behövas eftersom vi ska åka till badhuset idag...då behövs ju energin ;-).

Fy vad trött jag blir på vädret egentligen...så undrar man varför man känner sig trött och tråkig...klart att om man lever i grått, blött och blåsigt klimat så käns det tillslut ganska så enformigt...om kylan och snön bara ville komma så skulle det iaf bli lite ljusare ute ;-)...men tills dess piggar jag och Tor upp oss med bad i varmvattensbassängen på badhset =)

Tor kör på black idag. Lite tråkigt med bara svart, men jag tycker muminkläderna är så gulliga =)

2 comments:

Moa said...

Ja man blir så less på vädret! Ska du träna nått imorrn eller på lör? Tänkte att ja skulle pallra mej me =)

Linda said...

Ingen träning för mig mer denna veckan. Men vi syns ju på måndag som vi sa =).