Tuesday, November 3, 2009

En lugn kväll?

Tor sover och M har just gett sig av för att spela innebandy. Kankse får jag en lugn kväll all by my self framför Tven.... och inte vilken tv som helst, utan tisdagstven ;-).

Jag och M kom överens om att försöka hålla Tor vaken i eftermiddag eftersom han tvärvägrade att sova vid 16-tiden. Han har bara sovit 1 timme, mellan 11.00 och 12.00, idag, så vi visste att han skulle vara trött och förhoppningsvis somna för natten vid 19.00 tiden...då han stensomnade efter kvällsgröt.
Nu sitter jag här och hoppas att han verkligen har somnat för natten och inte har några planer på att vakna snart, så jag och M får en jobbig kväll och natt framför oss...
Kanske kan vi börja få en lite bättre läggningsrutin här hemma nu...

Jag har i alla fall varit på spinning i kväll vilket känns riktigt uppfriskande.

Ha en bra kväll så bloggar jag imorgon igen. Då väntar babyrytmik med Tors kompisar här ifrån byn *skojj*.

PoK/Trasdockan

Tor igår; Han visar upp sin nya scarf som han fick när vi var och handlade på Coop. Visst är den fin, och passar honom perfekt ;-)


No comments: