Saturday, November 7, 2009

Sorry!

Jag får verkligen be om ursäkt för en oerhört tråkig blogg, men idag har jag varken lust, ork eller tid att uppdatera...dessutom har jag beslutat att dra ner på bloggandet då jag har misst motivationen och känslan för att blogga...och jag vet att om känslan för bloggen inte finns så strålar det ut genom bloggen till läsarna, så ni som läser kanske redan har förstått.

Bloggen har varit väldigt viktig under en period i mitt liv och ett sätt för mig att bearbeta, minnas tillbaka och njuta av livet som pågår just nu...men let´s face it...it´s not gonna last for ever, och som jag alltid har tyckt så ska man endast blogga för sin egen skull, (de är de bloggarna som är värda att läsa).
Så nu vet Ni, min blogg kommer att uppdateras minde ofta, och tanken på att eventuellt stänga ner den har under ett tag funnits i mina tankar så don´t be suprised.

Ha nu en bra kväll och fortsättning på helgen.

3 comments:

Moa said...

Men Linda du får ju inte stänga ner den! Ja läser ju varje da.. de e ju så kul å se hur de går för eran lilla familj!

v said...

OK, if you say so..........

Tina said...

...har precis samma funderingar om att stänga bloggen som du fast jag är ju ännu värre och mycket sämre på att blogga än du. Men funderar på att börja blogga varje dag men, hur ska man orka och hinna? Vi får se! :)