Saturday, November 14, 2009

En härlig lördag värd att minnas

Vi har haft den mest underbara lördagen. Jag är så happy just nu och tacksam för denna dagen.
Dagar som dessa är verkligen värda att minnas...massa kärlek och lycka!
Efter gymmet i förmiddags så ägnade jag och M resten av förmiddagen och en bit in på eftermiddagen åt att titta på film medans Tor sov.

Lagom till att Tor vaknade var filmen nästan slut och vi skulle göra oss i ordning för att åka till svärmor och svärfar där vi skulle bjudas på fika...
M hjälpte svärfar litegrann och sedan väntade gott fika.
Tor fick prova sin gunghäst...den är verkligen SÅ fin =)...han är dock liiite för liten ännu, men jag tror han kommer tycka mycket om den när han väl får in tekniken =)

När vi åter var hemma gick jag och mamma ut på en härlig kvällsprommis, och innan jag gick hem så bjöds jag på årets första glögg hemma hos henne...
Så nu har jag en ny favorit som är Chili & Choklad-glögg *mmm*...

Hoppas att ni också har haft en härlig lördag, och att ni har en fin kväll att se fram emot.
Älska dina kära!


Idag invigde Tor sin nya bilbarnstol.
...och provade sin fina gunghäst...
Såhär farfar?...

När farmor bjuder på smörgåsrån med mjukost på...
Kan det lätt bli lite kletigt...
...men Tor blir nöjd ;-)

No comments: