Monday, November 9, 2009

Snart kommer M...

En lite gnällspik...men inte när det ska fotograferas såklart ;-)



Nu kommer snart M hem och jag ska dra mig iväg till gymmet för ett spinningpass...
Ska bli skönt att komma hemifrån, för nu i eftermiddag är det BARA gnäll från Tors sida HELA tiden och sånt blir jag bara galen på...särskillt eftersom det verkar vara tänder på gång igen= natten har varit en katastrof.
...och eftersom M ska iväg på innebandy ikväll så lär jag behöva lite "egentid" för att orka med en liten gnällspik ikväll ;-)...(fast jag vet ju att det är tänderna som spökar och så länge jag vet orsaken käns det i alla fall lite lättare)

Har ni en bra måndag?

2 comments:

Ida said...

Hihi det är nog nått som går i Örslösa för här hemma finns oxå Gnäll spik,med STOR betoning på GNÄLL =) är väl dom där stackars bissingarna,så förstår att det är gött att komma hemifrån lite å andas!! See you i plurret i morron!!

Linda said...

Måste så vara...Se upp för bissingepidimin ;-)