Friday, November 6, 2009

Nu, mot stan...

Nu på morgonen ringde de och undrade om jag inte kunde jobba i helgen och såklart tackade jag ja..., man får ju vara tacksam ;-).
M ska också jobba några timmar imorgon, så jag har redan pratat med min mamma och hon ska vara barnvakt.
Jag tycker verkligen om att få komma ut på jobb så jag är riktigt happy att de ringde =).

Nu ska i alla fall jag och Tor åka in till stan, då det ju är Fars dag på söndag så har vi ett ärende att uträtta ;-)...
Ni har väl inte glömt Fars dag?

Hoppas ni har en härlig och FAB fredag framför er.

2 comments:

Karolin said...

Ska du va här o jobba eller på det andra stället? Jag ska va här i hemvården så vi kanske ses om så är fallet. Kramkram

Linda said...

Nope, ska vara på andra stället, annars hade vi kanske kunnat ta rast tillsammans nån av dagarna...men kanske en annan gång.