Sunday, February 8, 2009

Välkommen kväll!

Nu är det åter söndagskväll och vi väntar på att kvällens Beck-film ska börja.

Jag känner mig som ett barn dagen innan julafton nu för tiden, varje kväll.
Jag vill lixom bara gå och lägga mig för att vakna en dag närmare den stora händelsen som väntar.
Jag vet att det är väldigt mycket gravidprat här på bloggen, men det är ju så att jag är väldigt mycket gravid just nu...

Jag är svullen, framtung och osmidig, men jag försöker hålla humöret uppe. Det är dock inte alltid så lätt. Jag känner mig lite nere vissa dagar eller stunder och jag tror det beror på att det ÄR väldigt tungt just nu, och det GÅR väldigt långsamt.
Ändå vill jag gärna att bebis stannar ca 1 vecka till, för att den ska orka med förlossningen riktigt bra, men sen får den gärna komma ut, men såklart så bestämmer den själv...jag ska stå ut =)
Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på Beck, hoppas bara jag orkar se hela filmen, för jag är väldigt trött nu...

Jag säger godnatt till bloggvärlden och till alla underbara personer.
PoK/ Trasdockan

No comments: