Friday, February 27, 2009

Härliga fredag

M kom och hämtade mig när jag var klar hos BM, då han även idag slutade tidigare från jobbet...
Så vi åkte och köpte baugetter på Fifflers som vi tänkte ha till lunch.
På vägen hem svängde vi också förbi hos våra vänner Niklas och Julia på en kopp kaffe...
Efter lunchen...
...tog vi en promenad...

M gassar i solen =)

Alltså har vi haft en underbart mysig förmiddag. Nu ska vi sätta på en film och vila lite, medans altandörren står öppen och utifrån hörs fågelkvitter...det bidrar till att jag får riktigt mysiga vårkänslor =).

Njut av idag!




2 comments:

Anonymous said...

Tog mig också en promenad idag. Fint väder med solsken och en sovande bebis i barnvagnen. Men mina byxor blev jätte smutsiga. Tur att det finns tvättmaskin!

Mvh Madde och Theo. (med den svart barnvagnen)

Linda said...

Hej Madde!
Kul att du tittade in...gissar att det är Karolin som gav dig "blogtipset".
Ja, det är ju lite lerigt på sina ställen här ute på landet men som sagt så finns ju tvättmaskinen *phu*.
Jag hoppas att vi ska kunna ta lite promenader med vagnarna tillsammans snart...vore väl trevligt =)
Kram till er!