Monday, February 16, 2009

Lyckorus...

Undra om hon märker att jag är vaken...

...ok!...jag ger mig!...

...vad vill du matte?...



Jag och M kom precis på att vi har bott här i exakt 1 år idag!

Hur kunde vi glömma det?...vi sa det, att det har gått så fort, men ändå käns det som vi har bott här lääänge...



Vi trivs verkligen bra att bo där vi gör, och vi trivs VERKLIGEN bra med att bo tillsammans...jag min älskade M...och Pepsi, och snart dessutom vårat barn =)...


Jag får ett sånt lyckorus när jag tänker på att vi snart kan ligga och mysa hela familjen tillsammans...det märks att vi tänker på bebis, och att vi längtar efter bebis...Skatten kommer snart och gör våran familj komplett =)...

Livet är verkligen underbart på så många sätt, men att veta att den största dagen av ens liv står om hörnet är en helt otrolig känsla som inte går att förklara...overkligt...

Jag vill att den ska ske i detta nu...men samtidigt vill jag bara njuta av spänningen och längtan som jag känner...




No comments: