Saturday, February 28, 2009

Spring is in the air!

*Vårtecken*

Jag har precis varit ute och gått en promenad med mamma i solen. Det är otroligt fint väder ute och man blir glad i hela kroppen. Jag önskar bara att bebis ville komma ut så jag kan dela denna underbara vår-vinter-känsla med min älskade skatt.

Vi gick en lång bit. Jag har fått för mig att det hjälper massor nu, då det är när jag rör på mig som jag känner att kroppen arbetar mest, och jag tror, (vad nån annan än säger), att det hjälper för att snabba på förlossningen...

Njut av denna våriga lördag!


3 comments:

Anonymous said...

Hej! Drick lite hallonblads té. Det kan hjälpa ;D Jag drack, men de funka inge vidare på mig. Gick över tiden med 19 dagar :P Åh sicken härlig vårbild. Blir nog en promenad i eftermiddag. Kämpa på med din mage. Jag håller tummarna för att den skall komma ut snart! Go girl GO! Kramar

Linda said...

Tack för tipset...Hoppas jag slipper gå över så långt som du gjorde. Jag såg dig allt när du gick iväg med barnvagnen...jag vill OXÅ! ;-)

Lena Askerlund said...

Håller med om att det är underbart med våren i antågande!, Men, 19 dagar!!!!! Herregud, trodde inte man fick gå över tiden sååå länge. Varför satte de inte igång det tro?