Friday, February 20, 2009

Lära känna grannarna...

Idag när jag gick min promenad så mötte jag grannen, (en av de tjejer som fick bebis i höstas), sjukt vad tiden går fort, bebisen var redan 5 månader och jag minns det som hon fick den i november lr nått alltså har tiden gått jättfort, eftersom hon tydligen fick den i september...

Iaf så stod vi där och pratade om min graviditet och om hur det hade varit de första månaderna för henne med bebis och ammning etc.
Ganska snart kom det fram att hon är Barnmorska och gammal kollega till min nuvarande BM...
Så var hon jättetrevlig och sa att jag får komma eller ringa när jag vill om det är något jag vill fråga om, eller om jag skulle behöva låna något...
Det är verkligen uppiggande med glada och trevliga människor och som sagt kul att vi (snart) har barn i ungefär samma ålder dessutom =)

No comments: