Monday, February 16, 2009

Happy Måndag.

God dag, alla glada!

Jag gör ett nytt försök att skriva ett inlägg nu.
I morses vid 7-tiden krånglade datorn så jag orkade inte bry mig tillslut.

Jag vaknade vid 5-tiden i morses och hade jätteont så jag kunde inte somna om. När M gick upp så gick jag med upp för att prova om inte det onda skulle avta något om jag rörde lite på mig+ att jag ville ha en smörgås då jag var hungrig.
Det avtog lite, men jag kände fortfarande att kroppen absolut arbetade.

Jag tänkte på det som BM har sagt, att om man ringer förlossningen så kommer de förmodligen säga; "Ta två alvedon och försök somna", så när jag inte kunde skriva något inlägg här på bloggen så gick jag och la mig igen...och försökte somna.
Trots ont så somnade jag tillslut, men har vaknat och somnat om flera gånger sedan dess pga ont.
Jag har fortfarande ont, men har bestämt mig för att inte sova bort mer av morgonen/ förmiddagen så jag ska ta mig en lite rejälare frukost nu, och sedan sätta igång med dagens plan...nämligen att frosta ur frysen...

Hoppas att ni har en bra start på veckan hittills.
PoK/ Trasdockan

No comments: