Wednesday, February 25, 2009

Överraskning!

Tidigare i eftermiddag knackade det på dörren, och där stod Karolin i egen hög person =)

Åh vad kul att bli överraskad tyckte jag. Det var så hilmans trevligt att hon kom och pratade lite.
Tack kära vän för det, det förgyllde verkligen den här dagen!
Nästa gång bjuder jag på fika ;-)

Jag har just kommit in från min promenad. Jag gick faktiskt i bra tempo idag också så jag blev riktigt anfådd. Härligt väder ute är det dessutom, även om solen inte har tittat fram lika mycket idag...

Nu kommer snart M hem och som sagt ska vi ju åka och handla så jag får väl grejsa i ordning lite här...

1 comment:

Karolin said...

Det är alltid lika kul att träffa dig. Finns alltid mycket att prata om. Nästa gång jag kommer så hoppas jag på ett litet knyte att få hålla i famnen. Kramkram