Monday, February 23, 2009

Happy Måndag!

God morgon (förmiddag)!

Jag sitter här i morgonrock och äter frukost...Jag var hungrig redan när M åkte till jobbet, men jag tänkte att jag skulle vakna till allderes för mycket om jag gick upp för att äta då, så jag beslöt mig för att försöka somna om, trots att jag har sovit jättebra inatt!

Åh, vad jag är tacksam att jag ändå sover så bra som jag gör, när man hör om andras "skräckhistorier" om hur trötta de är/varit i slutet av graviditeten.
Jag är tacksam att jag sover så bra så att jag orkar med förlossningen...det är ju den jag laddar för nu ju!

Idag ska jag som vanligt bara vara hemma. Tänkte ängna lite tid åt smyckestillverkning, så ska jag ta mig en härlig prommis fram på dagen också. Hoppas det är lika milt och skönt ute som det var igår....och kanske att solen ska titta fram också =)

Njut Dagen!

2 comments:

Tantti said...

Låter som en skön dag! Du har inte svullna fingrar då? Jag hade nog inte klarat av att pilla med smycken när jag var gravid.

Linda said...

Jo, fingrarna är jättesvullna, hela jag är det,...men smyckestillverkningen har allt fungerat bra hittills =)...