Wednesday, February 18, 2009

Underbara promenad...



Promenaden idag var verkligen kall, så jag nästan sprang mig igenom den...(eller vad det nu kallas när en höggravid kvinna går så fort hon kan)...

20 min tog promenaden idag iaf (typ rekordsnabbt, detta året för min del), och på grund av de kalla vädret som tvingade mig att gå fort, så var den såklart uppiggande och därav också underbart skön...så här i efterhand...

Precis när jag höll på att ta på mig inför promenaden fick jag en riktigt ond värk så jag var tvungen att lägga mig ner på sängen och andas djuuupt tills den avtog...Jag tänkte att promenaden skulle göra att mensvärk-känslan försvann, men den är fortfarande kvar...

Nu ska jag skala potatis och förbereda lite, så middagen är klar när M kommer, då vi snabbt måste åka iväg igen till bowlingen...

No comments: