Sunday, February 15, 2009

kvällen, natten, morgonen

Kvällen igår var trevlig, som det alltid är när man spenderar tid med vänner. Synd bara att Julia var sjuk och inte kunde vara med, men nästa gång så =)...Krya på dig vännen!
Pizzakillar igårkväll...

Det är konstigt...inatt vaknade jag flera gånger och hade grymt onda värkar...men trots det så bara jag somnade om direkt...
Jag ser det faktiskt som tur att kunna sova mig igenom det onda...för jag tror att när det väl är på G på riktigt så lär de komma både mer regelbundet, mer intensivt och starkare smärta...så jag oroar mig inte att jag ska sova mig igenom hela födseln också...haha...(vilken tanke)...
alltså tror jag att jag har börjat bli så van vid dessa falska värkattacker, så skulle de riktiga börja så skulle jag nog märka det...
Nu harM precis åkt till sin pappa för att hjälpa honom att såga lite ved under förmiddagen =)...och jag är kvar hemma och får hitta på något annat...=)...jag ska bara softa och kanske ta en kopp thé (i mina nya fina koppar).
Ha en bra Söndag.

No comments: