Friday, February 13, 2009

Kall promenad föjt av varmt the

Mamma har precis gått hem.
Efter att vi har varit ute och gått en promenad i eftermiddag så gick vi hem till mig och drack the. Det värmer så gott när man har gått ute och blivit kall om kinderna =)...det är rena vardagslyxen...
Nu ska jag fixa lite här hemma tills M kommer hem.
Då ska vi damsuga och skura golvet och jag ska hjälpa till så mycket jag orkar och kan...det går nog bra...åh vad fint vårat hem kommer vara när bebis kommer =)

I övrigt har jag bara tagit det lugnt hittills idag, lagt ansiktsmask och myst hela förmiddagen, det är sådant som man måste unna sig tycker jag...egentid kommer det inte bli för mycket av den närmaste tiden efter bebis ankomst.

Tänk att det är fredag idag...Helg!, kära vänner.
Hoppas ni njuter som jag...

PoK/ Trasdockan

No comments: