Wednesday, February 11, 2009

Babyboom.

Jag har precis kommit in från en jättskön promenad. Åh, vad jag njuter av att få vanka fram och fundera, fantiser och bara njuta av att livet är så underbart, och snart har jag ett liv till att gjädjas åt =)...


Det är ganska kul att på våran gata bor 3 bebisar som föddes förra året (varav 2 i höstas), och snart kommer min lilla skatt hit också *längtar*.

Det märks tydligt att detta är ett familjeområde, och det tycker jag är kul för om vi bor kvar här så betyder det att det finns barn i samma ålder som vårat och förmodligen kommer de gå på dagis och i skolan tillsammans när de blir äldre.

De två tjejerna som fick barn i höstas ser jag ibland när de är ute och går med sina barnvagnar
(ibland var och en för sig, och ibland går de tillsammans)...jag får väl ansluta mig till dem om några veckor kanske =)

1 comment:

Anonymous said...

Hej! Klart du kan få vara med sen när din lilla/lille kommer! Jätte roligt! Mvh Madde ( den svarta barnvagnen du mötte i skogen) :P