Friday, February 27, 2009

Fredagsflyt...



Nyvaken men utvilad och glad mamatobe.

God Morgon!

Särhär tidigt kan man tydligen vara vaken och redo för att göra sig i ordning. Det hade jag nästan glömt ;-)

M var nära att försova sig trots att vi båda vaknade när klockan (mobilen) satte igång kl.06.00,... men båda somnade också om...Tur att han vaknade självmant 06.40...

Jag ska ju till BM idag. Men vilken tur jag hade igår. Jag bad M gå ut på kvällen bara för att kolla så jag hade bensin i min bil...och efter ett tag kom han in och sa -"Ja bensin finns, men batteriet är urladdat så den startar inte". Tur i oturen att vi märkte det igår så jag kunde ringa min bror, som tur nog skulle vara i stan kl 10.00 (precis som jag), så jag kan få sjuts med honom...Ja, ibland har man flyt ändå...

Dax för ducsh och sminkning...

Det är fredag, glöm inte att le!

PoK/ Trasdockan

No comments: