Thursday, February 12, 2009

Älskade prommisar...

Nu ska jag ta mig en promenad, och i eftermiddag ska jag och mamma gå en sväng dessutom =).
Som sagt så älskar jag mina prommisar nu för tiden, både när jag går ensam och med någon annan. Kanske för att det är det bästa tidsfördrivet, för mig som är måttligt rörelsehindrad just för tillfället...=)
Nu behöver jag dessutom inte oroa mig för att förlossningen ska sätta igång snabbare pga promenaderna.
BM sa att jag fick gå promenader så mycket jag ville, och att det bara var bra för att orka förlossningen bättre.

Nu har jag dessutom gått mina 38 veckor som jag gärna kände att jag ville, så nu får bebis komma när den än bestämmer sig för att titta ut...om den så tänker komma till helgen, eller om 4 veckor, så är den så välkommen närsom...=)
...Jag går mina promenader sålänge, i väntan på...

No comments: