Tuesday, February 24, 2009

Underbara, härliga, soliga dag...

Jag har precis kommit in från en jätteskön promenad. Idag gick jag lita längre än jag brukar, och hade faktiskt ganska bra tem po hela vägen så nu är jag allderes svettig. Tror jag struntar i badet, men en snabb dusch får det allt bli nu innan lunch.
Sedan tänkte jag satsa på att få dammat lite här hemma i eftermiddag...

Åh, vad skönd det är när matte myser med mig...kliar gott med borsten...
Innan promenaden passade jag på att ge Pepsi sin, (nu för tiden), dagliga pälsvård.
Det är helt sjukt vad mycket han fäller nu såhär när våren börjar närma sig...
Brings back memories från förra året då jag och M borstade honom så flitigt att han tillslut blev jätte tunhårig upp på ryggen...ska se till att det inte blir så detta året...han såg för rolig ut ;-)
Jag hoppas verkligen att ni njuter av denna dagen. Den är ju så härligt solig!

No comments: