Saturday, February 14, 2009

Dagen so far...

Nu är vi hemma från stan och har precis ätit lite lunch, (Tacopajrester sedan igårkväll).
Det var så mysigt att komma ut lite och kunna känna mig avslappnad eftersom M var med, trots att jag hela förmiddagen...och fortfarande...har en hel del ont, ibland trycker det på rejält så hela jag ryser av smärta...
Jag gjorde jättebra shoppingfynd idag så jag känner absolut att shoppingnerven är stillad just nu. (Jag ska visa mina fynd i nästa inlägg).
När vi hade shoppat det vi skulle ha + lite till, så åkte vi till Ms jobb och tog en kopp kaffe innan vi tvättade bilen och pumpade däcken...
Därefter skulle vi träffa pappa i närheten av Toyota, men han hade inte hunnit så långt så han kommer hit en sväng i eftermiddag ist...Jag ska nämligen få låna en Laptop-väska av honom, tills jag hittar en fin som jag vill köpa...
Tur att man kan komunicera via bloggen...annars hade pappa inte vetat att jag var i behov av just en Laptop-väska =)
I väntan på att M ska komma med kaffe...
*Tjockis* =)
...som vi passade på att dricka ute i sköna solen...

Ni njuter väl av solen och dagen?...

No comments: