Saturday, February 14, 2009

Dagens fynd!

Jag skulle köpa en ny (mellanlång) ljusstake då jag råkade ha sönder den vi fick av våra vänner för några veckor sedan...då såg jag att de hade även en i ännu mindre storlek i affären (Hemtex), så då ville jag ha en sådan också... ...och när vi ändå var inne på Hemtex så hittade jag denna turkosa badrumsmattan (på rea för 30:-!), och eftersom den skulle passa utmärkt i vårat badrum så ville jag ha den också...
...och på Hemkompaniet kom jag på att jag ville ha 2 STORA koppar att dricka mitt älskade thé i när mamma kommer på besök, och då hittade jag dessa superfina för 49:-/kopp+fat (trodde jag)...men när vi skulle betala så visade det sig att det var 50% rea...(så 25:-/kopp+fat=FYND!)
De fanns med turkost och lila också...men jag ville ha med grönt =)

Åh vad jag älskar när man gör riktigt bra fynd...

No comments: