Monday, February 9, 2009

Ny vecka!

Hej!

Idag är det måndag och det betyder ny vecka! För barn runt om i landet är det sportlov och vilken tur de har att snön ligger kvar, och solen skiner =)
Utanför hemma hos oss finns en backe med lekplats där det är fullt av barn som åker pulka och leker just nu...=)

Idag ska jag klippa mig kl 14.00 och vara hos tandläkaren 15.30, så det blir en eftermiddag på stan med hopp om att jag inte ska ha för ont...det kan ju bli jobbigt i så fall.
Men jag ska iaf bara ta det lugnt hemma tills det är dax att åka..promenad ska jag ta när jag kommer hem ist.
Mitt första "mål" över helgen har ju varit att bebis ska stanna tills efter idag, så därför har jag varit försiktig med promenader i fredags och lördags, bara gått korta sträckor, igår gick jag inte alls.
Det var för att jag på faktiskt tvivlade på om jag skulle vara gravid helgen ut, då jag hade så ont de sista dagarna innan helgen.

Som det käns just nu så trycker det på neråt när jag går och står, men mensvärk-känslan som jag hade när jag vaknade har försvunnit. Får väl se hur det blir nu idag, i veckan...kanske bebis lugnar ner sig lite...;-)


Önskar alla en härlig dag!

No comments: