Saturday, February 21, 2009

Morgonmys...

Tända ljus, nyponsoppa och fluffigt täcke och kudde.
Jag kunde inte somna om så nu sitter jag här med datorn i knät, samtidigt som tven står på i bakgrunden.
M sover fortfarande men det är en tidsfråga innan han vaknar, då han är en riktigt morgonmäniska, även på helgerna...

Jag brukar säga att vardagar är lyx, för då får jag sova ut..., på helgerna brukar M väcka mig vid 08.00 för att vi ska kunna äta frukost tillsammans...hehe, dumt vanemönster jag har skaffat mig, men det beror nog lite på omständigheterna också...jag sover ju nästan aldrig nätterna igenom, utan är vaken några timmar, som jag ju brukar ta igen på morgonen.

Jag har läst att det är som en förberedelse inför ammningsperioden...ett annorlunda liv väntar oss, men åh vad jag längtar, och åh vad värt alla omställningar det kommer att vara...
Godmorgon härliga Lördag!

No comments: