Monday, February 9, 2009

En kväll i telefon...

Pappa ringde kl 20.30, så jag har ägnat 1 timme åt att prata med honom i telefon ikväll. Alltid trevligt =)

Jag har också gjort ett nytt halsband, men jag blev inte så jättenöjd med detta, så jag ska göra om det, men däremot har jag en superfin design på gång, jag ska visa på bloggen när jag får till det ;-)

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp och iväg till tandläkaren imorgon =)...
Så nu får jag bara hoppas att det blir ytterligare en lugn natt och morgondag utan för mycket värkar.

Jag tror att anledningen till att jag inte har haft så ont och så mycket värkar de sista dagarna har varit att jag inte har tillåtit min kropp att slappna av och arbeta, då jag har varit rädd att bebis ska komma innan dagens to dos...nu käns det jättejobbigt att behöva vara på helspänn inför morgondagen IGEN...
Jag känner att min kropp VILL komma igång och arbeta inför förlossningen...och jag VILL låta den gör det, så snälla låt det vara sista "bebis-får-inte-komma-än-dagen" imorgon...

Sov Gott!

No comments: