Tuesday, February 24, 2009

Ännu en dag har gått...

Jag och M tittar på Tv.
Jag är ganska så trött så ska lägga mig tidigt även idag...antagligen blir jag väl vaken en del inatt...som vanligt...

Magen är stenhård just nu, och jag har en molande mensvärk-känsla men det börjar bli så vanligt nu för tiden att jag inte direkt lägger större analysering i det onda...När det väl är på gång lär jag väl märka det ändå.
Jag tycker dock att det käns ganska jobbigt att gå och ha ständigt ont, och har också de senaste dagarna märkt av bäckenuppluckringen ordentligt i höfter och ljumskar.
Hur som helst är det HÖGST 2 veckor kvar tills jag har bebis i min famn, då jag ju faktiskt har BF imorgon =)! (25/2 är datumet som i så många månader har känts så långt borta)
Visst 2 veckor käns mer som 2 år när man väntar på något så här stort, och livsförändrande...men jag kan ändå se slutet på en lååång väntan, trots att frustrationen finns i mig hela tiden att inte kunna göra något annat än att vänta...

Ne, om man skulle ta och föda lite barn snart kanske ;-)...


Älskade skatt, kom ut till oss snart...Vi längtar så efter dig!

No comments: