Thursday, February 19, 2009

God Morogon!

Just nu sitter jag och äter frukost och ska efter det hoppa in i duschen.
Det är ju idag som jag ska till BM =).
Hon trodde ju inte att jag skulle komma idag, men hon hade fel.
Det käns iaf bra att besöka henne idag, (som det alltid gör), så man vet att allt är som det ska med skatten i magen, och med mig...
Idag kommer jag också få en ny tid redan nästa vecka hos henne, då jag från och med nu, kommer besöka henne 1 gång i veckan fram tills D-dagen.

I övrigt har jag inget planerat, förutom min promenix senare.
Veckohandlingen är ju avklarad, vilket käns skönt.
Jag tror kanske jag damsuger i eftermiddag så slipper M göra det...får jag FÖR ont kan jag ju alltid sluta, och M kanske iaf har några rum mindre att ta i tu med...

Happy Thursday!

No comments: