Wednesday, December 31, 2008

Mysig utflykt!

Nu har vi just kommit hem från en jättemysig förmiddag ute på ö-världen i Källstorp.
Vi gjorde upp eld och grillade korv, och drack varm choklad. Jag är egenlitgen inte så mycket av en friluftsmänniska, men jag gillar att hitta på lite mysiga saker som inte behöver kosta så mycket pengar alltid...
Jag kan starkt rekomenderda att göra något liknande till par, en gäng vänner, eller en familj.

Fin utsikt från våran grillplats...isen ligger tjock ca 200 meter ut på vattnet...
Jag värmer händerna och myser vid elden i väntan på att det ska börja glöda...
Korvgrillning pågår...
Två glada parentstobe...*mysigt*
Jag älskar M, och att jag älskar att göra saker tillsammans med honom. Denna förmiddagen var jättemycsig, men jag längtar tills vi har ett barn att dela sådana här mysiga upplevelser med. En perfekt familjeutflykt...dessutom bra motion, då det är en bit att gå för att komma ut på ön.
(Meningen var att jag och M skulle ha förlovat oss ute på denna ön 1:a Maj, men när vi vaknade den morgonen öste regnet ner, och vi fick planera om...)
Hoppas att ni har en bra sista dag på 2008 hittills...




No comments: