Monday, December 29, 2008

Hattmani...

Så här kul kan man ha det mid Daniel...I alla år jag kan minnas har det funnits en hattaffär i Lidköping som jag aldrig har varit inne i...Jag och Daniel bestämde oss för att se vad det kunde vara för kul...
Jag ser ut att vara 40 år äldre än jag egentligen är, och på väg till kyrkan =)
Faktiskt ganska snygga i dessa hattar...

Sen gick vi och åt på mimmis...
Nu kommer M snart hem och jag har lite att pyssla med här hemma.
Hoppas att ni har en finfin dag hittils...




3 comments:

Anonymous said...

fan vi skulle ha köpt hattarna!! vi är ju skitsnygga i dom!!du passa ju även i den röda, men kanske lite ut ur tiden. men den svarta. jag skulle vilja ha om du hade nått mer kort på mig i någon hatt. kan va kul o ha som pressbild. skicka till mailen eller likande om du har tid. kram / B

Anonymous said...

Jag tror mormor Ninni startade sin karriär som modist där, innan hon flyttade till Vingåker och mötte Harry.
Hoppas allt bra/VBF

Linda said...

Jag har för mig att mormor Ninni någongång berättade att hon hade jobbat med hattar när hon var ung, hade dock inte en tanke på att det var just den hattaffären...men det stämmer säkert.